Hieronder vind je een aantal belangrijke informatiepunten over de salon, die je kunnen helpen bij het vinden van wat je zoekt.

Nieuwe Klanten
Als je een nieuwe klant bent bij ons, plannen we standaard een intake voor een behandeling in. Dit doen we zodat we voldoende tijd hebben om een plan op te zetten en aan je wensen te voldoen. Wil je graag alleen een intake of advies moment? Dan wordt hier een kleine vergoeding voor berekend. Indien je zelf online boekt kun je onder het kopje nieuwe klant je intake en een knipafspraak in een keer inboeken. Ben je een nieuwe klant en wil je graag kleuren? Of een grote verandering? Dan vragen wij je telefonisch contact op te nemen zodat er voldoende tijd voor je weggeboekt kan worden.
Weet je niet hoe je het online moet wegboeken, of twijfel je? Bel gewoon naar de salon daar helpen we graag met het inboeken van de gewenste behandeling.

Huisregels
Afspraken wijzigen of annuleren graag 48 uur van te voren zodat wij andere klanten die ook graag zouden willen hier kunnen inplannen. Indien later dan 48uur van te voren word geannuleerd of u niet komt opdagen zal de helft van de behandeling in rekening worden gebracht.
Afspraken kunnen alleen telefonisch worden afgezegd.
Ben je iets verlaat? Bel even naar de salon om door te geven hoeveel je te laat bent in verband met onze planning.
Indien het niet nodig is kom zoveel mogelijk alleen naar de afspraak. Zo blijft de rust voor iedereen het beste bewaard.
Huisdieren zijn niet toegestaan.

Openingstijden
Maandag: 13.00 – 18.00
Dinsdag: 09.00 – 18.00
Woensdag: Gesloten
Donderdag 13.00 – 18.00
Vrijdag: 09.00 – 18.00
Zaterdag: 09.00 – 14.30 (elke eerste zaterdag van de maand gesloten)
Wil je op de hoogte van alles blijven vergeet dan niet onze Socials te volgen ❤️

Adres & Contact
📍Ootmarsumsestraat 1
7607AV Almelo
☎️ 0546 – 432670
✉️ info@purehairstudio.nl
